2007. május 16., szerda

rettentő felelősség szakadt a nyakamba, nem hittem a szememnek, mikor megláttam a keresőszavakat. a kemény helyzet viszont az, h ha vki beírja a gugliba h "nyelveszek", akkor első találatként a blogom dobódik ki. tehát én itt vmennyire képet alkotok a nyelvészekről.
úgyhogy minden nyelveszek-tages bejegyzésemhez még szabadjon hozzátennem 1-2 dolgot. pl h nagyon fegyelmezett társaság a nyelvészeké, és csütörtök esténként kettes sorban vonulunk az andrássy úton óra után a pótkulcsba. és a nyelvészek sportosak is, mer biciklivel járnak, v a kocsmába legalábbis gyalog. mondjuk a kólaautomatához a földszintre rendszerint lifttel, de azt nem lenne muszáj most megemlítenem, csak én szeretek mindent a maga valójában bemutatni. 
még az is eszembe jutott, h a lucia jegyzi meg mindig, h a fiúk nem nyelvészek. na, hát azok a fiúk, akikkel én kocsmázok, a kevés kivételhez tartoznak, ők a szó legszigorúbb értelmében vett nyelvészek. milyen jó.